Нова Пошта робить багато інновацій для покращення свого сервісу. Так, тепер не потрібно більше кидати передоплату продавцю, а продавці зможуть повернути безкоштовно товар, якщо покупець відмовився забирати посилку.
Прес-служба компанії повідомила, що послуга називається “Сейф-сервіс”. Клієнти, які не хочуть платити продавцю передоплату, тепер можуть цього не робити, а заплатять лише 20 гривень страхового платежа.
Послуга “Сейф-сервіс” доступна тільки користувачам мобільного додатку Нової пошти. Покупець отримує повідомлення з номером накладної та можливість оплати замовлення. Після оплати товару гроші не відразу надходять на рахунок продавця, а резервуються.
Тобто кошти будуть перераховані на картку продавця лише після того, як покупець огляне та забере товар. При цьому дані платіжної картки зберігаються в таємниці від обох сторін.
Для продавців “Сейф-сервіс” буде безкоштовним, а покупці будуть тільки платити страхові внески за товар. Такий сервіс дуже облегшить ведення бізнесу для продавців. Нагадуємо, що до травня акційна вартість сервісу складає 20 гривень, незалежно від вартості посилки.
Leave a Comment