Monobank повідомив, кому з клієнтів потрібно терміново перевипустити карти

Один клієнт monobank поскаржився, що при поповненні картки не всі гроші надходять на рахунок. У банку прокоментували ситуацію.

«Я відкрив банківський рахунок і гроші пішли туди, але не всі, я зателефонував на лінію допомоги, вони сказали, що проблема з банком-платником. Я подзвонив у ті банки, вони сказали, що моя картка заблокована в монобанку, тож потрібно вирішувати це у моєму банку “, – написав клієнт.

У monobank визнали неприємну ситуацію, в якій опинився клієнт і дали пораду.

“Спробуйте перевипустити картку ФОП, при перевипуску ви зможете обрати іншу платіжну систему для картки та повторити платіж по ній”, – відповів представник банківської системи.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.