ПриватБанк не видає клієнтам перекази: у чому причина

Клієнти ПриватБанку масово почали скаржитись на те, що вони не можуть отримати SWIFT-перекази з-за кордону. Банк поділився з клієнтами деталями даної проблеми. Наприклад, одна з клієнток поскаржилась, що банк досі не може видати переказ, який надійшов ще 7 березня. Жінка звернулась до підтримки, але там їй повідомили, що необхідно розбиратися з банком-відправником.

“Вже майже 2 роки мені надсилають перекази за одними реквізитами, і все було нормально до цього моменту. Оператор вказала на те, що SWIFT-код невірний, на що я відправила скріншоти про успішні трансфери з цим же кодом. Але отримала відповідь: я витрачаю час оператора, і вона могла б зараз обслуговувати інших клієнтів, що, на мою думку, дуже непрофесійно говорити”, – скаржиться клієнтка.

Звичайно, що постраждала запросила SWIFT-протокол англійською мовою від відправника. Крім того, клієнтці не повідомили, що можна відправити запит за 85 доларів на пошук коштів. Така ж ситуація сталась з іншим клієнтом, який так і не отримав переказ з Бельгії, хоча у чоловіка були документи від закордонної фінустанови про успішне відправлення.

У банку пояснили, що переказ по IBAN вони не отримували, а кошти відправнику повернутись теж не можуть. Отже, гроші знаходяться десь в дорозі. Буває, що в процесі переказів беруть участь банки-посередники, що збільшує вартість та час транзакції.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.