Директор компанії «Київстар» з регулярного забезпечення повідомив українцям важливу інформацію. Очільник поділився головними проблемами телекомунікаційної галузі. Річ у тім, що оператору не вистачає радіочастот для якісного обслуговування абонентів.
Директор вказує, що внаслідок війни довелось відновити достатню кількість зруйнованого обладнання та інфраструктури. Крім того, складно було забезпечувати абонентів зв’язком, яким довелось виїхати за кордон.
«Ще одним викликом для Kyivstar став дефіцит радіочастот, через який мобільний оператор не в змозі забезпечити якісний трафік абонентам, які мігрували в західну частину країни. Через бойові дії, що ведуться на території України, понад 3,5 млн осіб переїхали в західні області. Це призвело до збільшення трафіку на 30-40%», — зазначає директор Одександр Когут.
Отже, задля забезпечення зв’язком абонентів, довелось побудувати нових 700 вишок. було модернізовано близько 7,5 тис. базових станцій. Але проблема з нестачею частот залишається актуальною. Для вирішення необіхно будувати більше вишок зв’язку.
Leave a Comment