Поштовий оператор «Нова пошта» запустив новий сервіс для повернення посилок. Оператор намагається навіть у такі непрості часи розширювати свої можливості для комфорту клієнтів. Нова опція отримала назву «Перенести доставку».
Якщо отриманий вами товар не підійшов, ви зможете безкоштовно повернути його. А за допомогою послуги «Легке повернення» буде вже включено до тарифу доставки. Для цього необхідно:
- перейти до мобільного додатку;
- відкрити розділ «Мої відправки»;
- обрати посилку, яку необхідно повернути;
- у “Керувати посилкою” вибрати послугу “Легке повернення”;
- вказати причину повернення зі списку.
Після цього додаток сформую накладну, за якою буде здійснено повернення. Але вам необхідно зв’язатись з продавцем, аби узгодити повернення товару та коштів. Оформити повернення посилки можна протягом 14 днів після отримання товару не пізніше. Також посилка не повинна мати вагу понад 30 кг.
Facebook Comments
Leave a Comment