Популярний оператор обдурив клієнтів пропонуючи умови тарифу, що не відповідають дійсності

В мережі описують ще більше випадків обурених клієнтів, які не задоволені якістю послуг мобільного оператора Lifecell. Річ у тім, що у зв’язку з відключенням світла, оператор Київстар не завжди надавав своїм абонентам якісний зв’язок. Тому, українцi вирішили повірити обіцянкам Lifecell, сигнал якого мав бути кращим.

Крім того, оператор обіцяв українцям безлімітний інтернет. Але як виявилось пізніше, ліміти таки були, а клієнти попереджені про це не були. Після використаного порогу у 50 Гб, швидкість стає такою повільною, що неможливо навіть відкрити месенджер.

“Чому в тарифі з безлімітним інтернетом ви все одно встановлюєте ліміт на 50 Гб, а потім занижуєте швидкість до неможливості користування інтернетом, навіщо цей обман?”, – скаржиться абонент.

У компанії відповіли, що вони змушені встановлювати обмеження, щоб навантаження на базові станції було рівномірним і не було перевантаження.

 

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.