Нещодавно в мережі загострився конфлікт, де мобільного оператора «Київстар» звинуватили в хитрощах. Річ у тім, що клієнти скаржаться, що оператор приховує бюджетні пропозиції, аби абоненти підключали дорожчі тарифи. Одна з клієнток не змогла повернути свій бюджетний тариф, адже мобільний додаток оператора пропонував лише дорогі тарифи. Оператор пояснив клієнтам як повернути свій колишній тариф.
“Перейшла в додатку Київстар на один місяць за тарифом безлім. Місяць пройшов і я хочу повернутися на свій старий тариф або якийсь бюджетний, проте є але… додаток тепер пропонує лише дорогі варіанти тарифу”, – пише обурена абонентка.
Оператор підтвердив слова клієнтки: у мобільному додатку пропонуються дорожчі пропозиції, якщо ви користувалися дорогими тарифами.
“Ці пакети мені не потрібні. Іде дискримінація. Компанія Київстар налаштована просто на заробіток, а не на потреби клієнтів, особливо під час війни. Сумно”, – скаржиться клієнтка.
Проте, оператор наголошує, що абоненти можуть підключити будь-який доступний тариф. Для цього потірбно перейти на офіційний сайт або додаток оператора, а потім обрати розділ «Всі тарифи».
Leave a Comment