Вчора багато українців почали скаржитись на те, що найнеобхідніші послуги в мобільному додатку «Приват24» стали недоступними. У застосунку виникали помилки, які не дозволяли користуватись популярними сервісами. Інформація з даної проблеми почала активно з’являтись на офіційній сторінці ПриватБанку у Facebook.
Найбільше складнощів клієнти помітили при спробі отримати виписки за рахунок. Але проблеми торкнулись і терміналів та банкоматів: клієнти скаржаться на збої при внесенні готівки. Крім того, баланс карти пристрої показують хибно.
Такі технічні проблеми можуть тривати ще декілка днів, поки фахівці не дізнаються в чому причина. Адже в деяких випадках дійсно існує проблема, а в інших — система вказує, що даних за рахунком нібито немає. Повторний запит іноді вирішує проблему, а іноді — ні.
«Чому банкомати відмовляються приймати готівку на картку?», «Кошти не зараховуються на картки. Не доходять», — скаржаться невдоволені українці.
Leave a Comment