Нещодавно в мережі з’явились випадки, коли ПриватБанк розпочав блокувати картки волонтерів. Звичайно, що такі вчинки викликали обурення, але фінансову установа пояснила причину дій. Одна з постраждалих повідомила, що після початку війни вирішила займатися волонтерством, аби допомогти українській армії. Отже, клієнтка часто отримувала перекази по картці, не відкривши рахунок ФОП. Але рахунок було заблоковано.
Клієнтка навіть не підозрювала, що банк проводить фінансовий моніторинг. Тому у співробітників виникли питання про джерело надходжень та напрямки витрат.
“Частину документів я подала до відділення банку, потім вислала чеки (про закупівлю товару всього за два дні на суму понад 30 тис. грн), яких накопичилося багато. Але того ж тижня мої рахунки заблокували. Звернулась на гарячу лінію за номером 3700, де оператор сказав, що нічим допомогти не може”, – поскаржилась українка.
Працівниця банку розтлумачила, Якщт клієнт не може пояснить джерела надходжень великих сум, то розблокувати картку майже нереально. В такому випадку рекомендують відкрити рахунок в іншому банку, куди на який потім переведуть кошти з балансу.
“Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Вам надіслали на пошту перелік необхідних документів і додатково колеги зв’язувалися з вами в телефонному режимі, та документів не отримали. Коли зможете надати документи, напишіть, будь ласка, у наш чат або на сайті банку”, – пояснили у фінансовій установі.
Leave a Comment