Клієнти мобільного банку monobank почали скаржитись на те, що установа проводить жорсткий фінансовий моніторинг. Українець скаржиться, що банк не зараховує та не повертає кошти на рахунок. Ще 3 лютого цього року було здійснено платіж від юридичної особи на рахунок фізичної особи. А вже наступного дня було запрошено документи про уточнення. Клієнт надав все, що було необхідним.
Але на сьогоднішній день кошти на рахунок не зараховані та не повернуті. Чат та гаряча лінія не може допомогти потерпілому.
“Поки що кошти в банку, можливості ними користуватися немає. Термінів зарахування або повернення теж немає. Хто може відповісти на запитання, скільки це займе часу? Тиждень, місяць, рік? Відповідають трохи часу. Два тижні це не трохи”, – скаржиться обурений клієнт.
Фінансова установа у відповідь на скаргу повідомила, що процес перевірки документів зайняв більше часу, ніж планувалось.
“Попросили колег прискорити перевірку та дати вам відповідь у чат”, – повідомили в банку.
Leave a Comment