Абоненти мобільного оператора «Київстар» почали скаржитись на те, що навіть за наявності світла якісь зв’язку дуже погана. Невдоволені відгуки почали залишати на офіційній сторінці оператора у Facebook.
Одна з клієнток додала, що у зв’язку з поганим сигналом вона не може здійснювати дзвінки та заходити в інтернет. А піймати сигнал їй вдається лише вночі. Жінка обурена, що оператор збільшує тарифи, адже вона не розуміє, за що вона платить.
Представники зробили висновки, що проблема є на стороні заявниці. Скоріше за все, це пов’язано зі смартфоном або SIM-картою. Адже жінка додавала, що в сусідів із якістю зв’язку все гаразд. Потерпілій дали рекомендацію переставити SIM-карту. Якщо це не допоможе, то її слід обміняти в найближчому салоні зв’язку.
Leave a Comment