Нещодавно мобільний оператор «Київстар» підняв вартість своїх послуг. Звичайно, що таке рішення викликало хвилю негативних відгуків серед абонентів. Клієнти вважають, що при такому жахливому зв’язку оператор навпаки повинен знижувати тарифи. У компанії відповіли на такі заяви.
“Тариф був 200 грн., а тепер 300 грн.. Ні, щоб зменшити тариф за таких умов, так його ще збільшили. Доведеться переходити на іншого оператора та провайдера”, – пишуть розлючені абоненти.
У Київстар у відповіді на коментар наголосили, що роблять усе можливе, щоб українці залишалися на зв’язку.
“Для надання мобільного інтернету необхідно більше постійної потужності для запуску обладнання, яке іноді неможливо задіяти в аварійному режимі, тому пріоритет насамперед надається “голосу” (мобільному зв’язку), щоб ви якомога довше залишалися на зв’язку”, – пояснив оператор .
Leave a Comment