Київстар відповів, чому не працює мобільний інтернет без світла

Нещодавно мобільний оператор «Київстар» підняв вартість своїх послуг. Звичайно, що таке рішення викликало хвилю негативних відгуків серед абонентів. Клієнти вважають, що при такому жахливому зв’язку оператор навпаки повинен знижувати тарифи. У компанії відповіли на такі заяви.

“Тариф був 200 грн., а тепер 300 грн.. Ні, щоб зменшити тариф за таких умов, так його ще збільшили. Доведеться переходити на іншого оператора та провайдера”, – пишуть розлючені абоненти.

У Київстар у відповіді на коментар наголосили, що роблять усе можливе, щоб українці залишалися на зв’язку.

“Для надання мобільного інтернету необхідно більше постійної потужності для запуску обладнання, яке іноді неможливо задіяти в аварійному режимі, тому пріоритет насамперед надається “голосу” (мобільному зв’язку), щоб ви якомога довше залишалися на зв’язку”, – пояснив оператор .

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.