Нова пошта звернулась до своїх клієнтів з важливою новиною. Річ у тім, що з початку року поштовий оператор вирішив підняти тарифи на доставку документів, посилок та вантажів. Зміни у вартості торкнулись і доставки до відділень та поштоматів, так і на адресу клієнта.
Звичайно, що таке рішення призвело до хвилі обурення зі сторони клієнтів. Одна громадянка вказує, що раніше користувалася доставкою та відправкою посилок та документів через поштомат, але сенсу користуватися цією послугою, яка на додаток і збільшує термін доставки, немає. Оператор у свою чергу зазначив, що така вартість при доставці до поштоматів була тимчасовою. Аби клієнти могли затестити та відчути зручність даної послуги.
“З 1 січня тарифи змінилися. Зміна пов’язана з тим, що компанія забезпечує генераторами та старлінками всі наші відділення, щоб ваші відправлення безпечно та вчасно прибули до місця призначення”, – йдеться у повідомленні.
Leave a Comment