Мобільний оператор «Київстар» з початку нового року підняв ціни на свої послуги майже на 50%. Звичайно, це викликало обурення в мережі серед абонентів. Мобільний оператор звернувся з поясненнями до своїх клієнтів.
“Домашній інтернет працює по пів доби, мобільний висне, зв’язок пропадає. Можна зрозуміти – війна в країні. Але як можна за такі послуги підвищувати плату на 50%? Прийшла СМС із таким новорічним привітанням. Привітання-знущання від Київстару”, – написала клієнтка .
У Київстар у відповідь на скаргу зазначили, що протягом 2022 року тарифи та тарифні пакети послуг компанія не змінювала, проте на тлі постійних обстрілів, спрямованих на знищення телеком інфраструктури та енергосистеми України, витрати мобільних операторів зросли.
“Ми продовжуємо забезпечувати клієнтів зв’язком та відновлюємо роботу зруйнованих базових станцій, будуємо нові, купуємо генератори, акумулятори для автономного живлення обладнання. Щоб і наступного року забезпечувати українців зв’язком, ми були змушені переглянути вартість деяких тарифів у частини клієнтів, у кого умови не змінювалися, не змінювалися рік і більше”, – пояснив мобільний оператор.
Leave a Comment