З початку нового року поштовий оператор «Нова пошта» підвищив вартість цін на свої послуги. Така дія, звичайно, на залишила осторонь деяких клієнтів. Наприклад, один з клієнтів в соціальній мережі висловив свою думку, що ціни підняли необґрунтовано. Він попросив прояснити ситуацію.
“Враховуючи стрибки цін на паливо та інші витрати, Нова пошта з початку 2023 року вносить зміни до тарифів. Ми робимо цей крок, щоб і надалі гарантувати своєчасну та якісну доставку під час війни. Цей крок дався нам нелегко, щоб і надалі доставляти посилки так швидко, і надавати сучасний сервіс, ми зважилися на нього”, – зазначила «Нова пошта».
У Новій пошті зазначили, що в такий складний час компанія продовжує відкривати нові відділення та відновлювати зруйновані термінали. Здійснює це компанія лише за власні кошти. Тим паче, варто враховувати заробітні плати персоналу.
“Ви грабуєте своїх клієнтів. З кожної посилки 10-15 грн. Не треба бути математиком, щоб підрахувати цей грабіж”, – заявив клієнт .
Компанія ж сподіваєтсья, що клієнт збагне, що попри все оператор продовжує розвиватись та працювати у таких складних для всіх умовах.
Leave a Comment