Клієнти «ПриватБанку» почали скаржитись на те, щт фінансова установа відмовляє їм у популярній послузі. Мова йде про «Оплату частинами» за допомогою якої українці могли купувати товари на виплату. Проте, аби скористаись даною послугою необхідно відповідати вимогам банку. Один з клієнтів поскаржився, що банк відмовив йому з невідомих причин.
“Нещодавно вирішив зробити покупку – а в мене ліміт по кредитці 50к, а Оплата частинами – 0. На гарячій лінії сказали, що це через “складну ситуацію в країні”. Я думаю, ну гаразд… Але потім поспілкувався з колегами. Виявляється у них все є”, – скаржиться клієнт.
Громадянин гадав, що це спричинено його переїздом з Маріуполя до Києва та статусом ВПО. В банку ж відповіли, що для надання цієї послуги перевіряється багато факторів. Клієнту поралили частіше користуватись карткою, аби банк міг простежити активність.
“Банк з кожним днем все більше відновлює кредитування: щодня перевіряється багато факторів щодо кожного клієнта для встановлення ліміту. Ми можемо вам порекомендувати активно користуватися карткою (поповнювати та робити з неї розрахунки) для збільшення шансів. Як тільки буде ухвалено рішення про збільшення ліміту, ми надішлемо повідомлення”, – відповідає банк.
Для того, аби дізнатись свій ліміт за цією послугою необхідно перейти в Приват24 (меню “Оплата частинами”), або відправивши SMS-команду CHAST на номер 3700* ( 38092003 – для SMS з-за кордону) .
Leave a Comment