Багато українців скористались можливістю придбати валюту за безготівковим розрахунку та розмістити кошти на депозит. Проте, деякі українці тепер не можуть забрати свої кошти, зокрема клієнти Monobank. Таким чином, українці хотіли заробити на курсі, а тепер не можуть забрати свою готівку. Наприклад, клієнт стверджує, що за останні 3-4 місяці йому відмовляли у видачі готівки з депозиту 9 разів.
«В результаті я не отримав свою валюту. Усім, хто поклав кошти на тримісячний депозит, щоб купити валюту, бажаю терпіння, але не сподівайтеся на ці гроші, бо Monobank сам вирішує, чи потрібно їх видавати. Я просто не вірю, що за 3-4 місяці у банку не було 2 600 доларів у валюті. Це вже просто неповага до клієнтів», – скаржиться клієнт.
Ще одна українка також довго чекала на кошти, але банк не дає жодних пояснень. Депозит минув ще 1 грудня, але українка досі не може забрати коштів. На її скарги банк відповідає, що поки валюта відсутня. Крім того, банк не знає, коли валюта з’явиться. Інший клієнт скаржиться, що проблематично не тільки отримати валюту, а й замовити.
«Гроші отримуватимете довго і нудно, повернення коштів у великих містах тільки на удачу, якщо буде – отримаєте, якщо ні, то ні. Замовити гроші взагалі неможливо! Ставлення до клієнтів нижче за рівень міської каналізації. У всіх пристойних банках можна отримати валюту, не у всіх одразу, але налагоджений процес замовлення, а тут за 10 місяців і у місті без обстрілів ніяк нічого не можуть зробити…», – переймається клієнт.
Представники Monobank на такі скарги та коментарі пишуть одну відповідь:
«Наші фахівці поінформовані про ситуацію, та вже розглядають варіанти оптимізації процесу отримання валюти. На жаль, іноді ми не можемо виконати замовлення через великий ажіотаж. Зараз колеги займаються питанням, щоб допомогти забрати суму у касах банку-партнера».
Leave a Comment