Клієнти ПриватБанку почали масово скаржитись на те, що фінансова установа почала масово блокувати їх рахунки. За словами постраждалих, банк заморожує рахунки за абсолютно прості операції. Наприклад, чоловіку заблокували картку при спробі провести операцію на суму 10 000 гривень.
Причиною цього стала налагоджена робота фінансового моніторингу. Якщо раніше підозрілі суми старували від 50 000 гривень, то зараз заблокувати рахунок можуть й за 5000 гривень. На скарги клієнтів ПриватБанк відповідає:
“У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини у сфері банківської діяльності”.
Причини блокування рахунків наступні:
- Сума транзакції, яка перевищує 5000 гривень.
- Не типовий для клієнта обсяг операцій. Наприклад, часте поповнення карток або навпаки надмірне зняття готівки. Чи переказ на велику суму.
- Регулярні операції з готівкою на великі та округлі суми.
- Регулярна заміна клієнтом дрібних банкнот на великі.
- Підозрілими можуть вважати клієнтів, які мають надто багато платіжних карток, при цьому їх кількість не уточнюється.
- Заблокувати рахунки можуть клієнту, який не хоче принести документи, що підтверджують джерело походження грошей.
- Під підозрою клієнти, з якими не вдається зв’язатися за номером телефону, який прив’язаний до карток.
- Під підозрою й ті, які надмірно цікавляться фінансовим моніторингом і при цьому нервують. Мова про осіб, які спеціально звернулися у відділення банку за подібною консультацією, чи щоб задати уточнюючі питання по цій темі.
Facebook Comments
Leave a Comment