Українці можуть отримати компенсацію від Київстар за відсутність мобільного зв’язку

Неможливість надання послуги через бойові дії, або аварійне відключення електроенергії є форс-мажорною ситуацією. Проте абоненти, у яких через це виникають проблеми зі зв’язком, попри сплату абонплати, можуть вимагати відшкодування збитків.

Про таку можливість говорив адвокат Григорій Миколайович.

Згідно з листом Торгово-промислової палати України No 2024 оператори мобільного зв’язку не несуть відповідальності за ненадання послуг внаслідок дії обставин непередбачуваними силами. Російські ракетні удари по енергетичній інфраструктурі є виключно форс-мажорними обставинами. Це неможливо передбачити, або запобігти будь-яким чином. За наявності письмового підтвердження оператор не несе відповідальність за надання послуг. Безумовно, абоненти мають право подати заявку на повернення коштів за неотримані послуги.

Передбачається, що між абонентом і мобільним оператором укладено договір на послуги (мобільного зв’язку, або домашнього Інтернету). Навіть якщо послуга не може бути надана через обставини непереборної сили, абонент може не оплачувати ненадану послугу. Якщо дивитися з практичної точки зору, то оператор зобов’язаний стягувати з користувача плату за послугу, але не всю вартість послуги. Наприклад, якщо ви маєте доступ до Інтернету лише 6 годин за цілий день, з вас буде стягнено плату за час, витрачений на доступ до Інтернету. При цьому абоненти мають повне право вимагати часткового повернення коштів.

Якщо оператор не захоче вирішувати проблему в досудовому порядку, то українці можуть подати до суду не тільки на повернення частини грошей за ненадані їм послуги, або надані не в повному обсязі, а й на певну компенсацію.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.