«Київстар» повідомив своїх абонентів про припинення роботи кабінету користувача на сайті компанії. Тепер краще використовувати лише мобільний застосунок «Мій Київстар». Повністю кабінети перестануть працювати
в грудні 2022 року.
«Вебверсія не буде працювати з грудня 2022 року. Щоб і далі керувати послугами та тарифами, переглядати витрати і контролювати свій профіль самостійно, встановіть додаток «Мій Київстар», – йдеться в повідомленні «Київстар».
Поки компанії тримала світ офіційних анонсів. Ймовірно, що фахівці дійшли висновку, що більшою популярним серед користувачів є мобільний додаток. Мобільний оператор не є першовідкривачем такого рішення. Місяць тому український банк ПУМБ почав поступове згортання функцій у вебверсії ПУМБ Online та переведення користувачів на мобільний застосунок.
Leave a Comment