Нещодавно абоненти мобільного оператора «Київстар» почали скаржитись, що ті вже декілька тижнів поспіль не можуть поповнить рахунок….Мобільний апплет «Мій Київстар» поки працює з перебоями. Крім того, великий відсоток людей не можуть скористатись послугою «Екстрагроші», адже та недоступна. Увійти в особистий кабінет чоловік також не зміг.
Ще більше здивувало клієнта те, що він не зміг зв’язатися зі співробітниками гарячої лінії телефоном також успіхом не увінчалася. Клієнт акцентував увагу на тому, що це проблема мобільного оператора. Через неможливість поповнення рахунку абонент залишився без інтернету і зв’язку.
Експерти пояснило всім Kyivstar повідомив, що в роботі інформаційних систем, які належать компанії, спостерігаються перебої, через які абоненти не можуть перевірити стан рахунку, змінити тарифний план тощо. Перебої є тимчасовими. Всі інші послуги надаються мобільним оператором у повному обсязі. Kyivstar приносить вибачення за тимчасові незручності.
Leave a Comment