У соціальних мережах поширилась інформація, що абоненти мобільного оператора «Київстар» не можуть користуватись важливими послугами. Зокрема, один клієнт описав ситуацію, він не може скористатися екстрагрошима, зайти до особистого кабінету додзвонитися до оператора.
«Дуже здивований ситуацією, яка сьогодні не дозволяє поповнити телефон, не надає екстрагроші, не можу зайти до кабінету мій київстар, додзвонитися оператору не реально… Це проблема компанії, що я не можу внести кошти за свій тарифний план (вимушений залишатися без зв’язку) та інтернету), у моєму розумінні, що оператор має надати на цей день пакетні хвилини та мегабайти без оплати. У мене дві сім карти обидві київстари… Я так розумію, що треба міняти оператора!», – скаржиться клієнт.
У відповідь оператор пояснив, що у зв’язку з тимчасовими обмеженнями в інформаційних системах можуть бути складнощі з поповненням або перевіркою стану рахунку, зміною тарифу або в роботі програми Київстар. Оператор додав, що інші послуги працюють без проблем.
Leave a Comment