В мережі все частіше трапляються випадки, коли клієнти «Ощадбанку» закривають рахунки та залишають банк. Причина в тому, що у відділенні банку клієнтам відмовляються продавати валюту, якщо ті не оформлять страховку.
«Касир, головний спеціаліст відмовилася продавати валюту без страховки. Сказала, що є розпорядження, за яким ніякого обслуговування без придбання страховки»,— повідомив він.
Клієнт обурився та зателефонував на гарячу лінію «Ощадбанку». Там його запевнили, що таких правил при придбанні валюти не існує. Лише після цього касир продав чоловікові валюту.
«Це вже сто вперше, коли мені нав’язують непотрібну послугу в Ощадбанку. Я зняв депозит, завтра всі гроші заберу та закрию всі карти. Прощавай Ощад. Слава Богу, більше не буду твоїм клієнтом»,— написав чоловік.
Банк вибачився перед клієнтом та пояснив, що при купівлі валюти працівники банку можуть запропонувати купити страховку, але ви самостійно вибираєте купувати її чи ні.
Leave a Comment