Мобільні оператори попереджають своїх абонентів про відсутність зв’язку та Інтернету від 8 годин до 2 діб. Оператори порадили українцям, що робити у таких випадках. Відсутність зв’язку може бути пов’язана з пошкодженням вишки.
Якщо у вас Android, то треба перейти в налаштування, обрати “Мобільна мережа/підключення”, а далі йдемо в розділ “Оператор”. Якщо у вас iPhone, то слід зайти в парламенти, а там в розділ “Стільникові мережі”. Далі обираємо “Вибір мережі”. Якщо не вдалось, ви можете обрати іншу мережу. Перевірити мережу потрібно за допомогою смс-повідомлення або дзвінка.
Варто також зазначити, що базові станції мобільної мережі мають резервні джерела живлення, які автоматично вмикаються, коли припиняється електропостачання. Одне живлення такої батареї забезпечить роботу мобільного зв’язку приблизно на 4-5 годин. Якщо й після цього немає електроенергії, то вмикають генератори. Вони вже будуть тримати мережі від 8 годин до 2 днів. Однак через велике навантаження швидкість сигналу може знижуватися.
Звичайно, що у зв’язку з постійними обстрілами та відключенням енергії вам необхідно мати заряджені павербанки, аби залишатись на зв’язку з рідними та друзями.
Leave a Comment