Monobank блокує мобільний додаток банку: у чому причина

В мережі поширюється інформація, де невдоволений клієнт monobank скаржиться на те, що йому заблокували мобільний додаток без жодних пояснень. Спочатку потерпілий отримав повідомлення про зниження кредитного ліміту, але зайти до мобільного додатку йому так і не вдалось. При ще одній спробі клієнт спостерігав повідомлення, що вхід до додатку тимчасово обмежений:

«Зараз вхід до програми неможливий, зверніться до служби підтримки, при зверненні отримав незрозумілу відповідь. Ваша карта зараз працює на погашення заборгованості, вхід до програми тимчасово обмежений. Після погашення потрібно буде звернутися до нас повторно. Нам дуже шкода, що сталася така ситуація, але зараз ми очікуємо на повне погашення використаних коштів за кредитною лінією» – йдеться в повідомленні.

При цьому клієнт monobank уточнив, що зараз діє пільговий період до кінця жовтня. Клієнт пояснив, що в нього діє пільговий період до кінця місяця, а сума заборгованості становила всього 500₴. У відповідь на це monobank висловили жаль, що клієнт банку зіткнувся з такою ситуацією.

«Справді, зараз ваша карта працює на погашення заборгованості, вхід до програми зараз обмежений. Ці обмеження можуть бути переглянуті після погашення заборгованості», – пояснили в банку.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.