Останнім часом дуже почастішали випадки, коли банкомати ПриватБанку не видають грошей. При цьому з картки гроші списують, а ось клієнт їх із незрозумілих причин отримати не може. З одним чоловіком подібне трапилося вже вчетверте за останні кілька місяців. Про це він написав у коментарях на сайті “Мінфін”.
Чоловік хотів зняти 4000 гривень, але…
Клієнт поскаржився, що хотів зняти 4000 гривень у банкоматі ПриватБанку, але коли настав час забирати гроші, вони не з’явилися у віконці. Банкомат видав якийсь збій. Картку вдалося повернути, але грошей на ній уже не було.
«Знімав у банкоматі 4000 грн, знову в їхньому банку якась проблема і банк гроші списав з картки і не видав, ця історія з цим горе-банком у мене вчетверте на 7 місяців, в черговий раз я без грошей і маю чекати коли вони там розберуться. Чому я як клієнт завжди в мінусі? – обурюється чоловік.
Що відповіли у ПриватБанку
У банку обґрунтованого пояснення чому так сталося ніхто не надав. Обійшлися стандартним:
«Вибачаємося від імені банку за можливі незручності. Для ухвалення рішення щодо заявки нам необхідно отримати звіт про залишок коштів на пристрої, інкасувати його. Ми намагаємося встигнути відповісти у обіцяний вам термін”.
При такій ситуації зразу потрібно подзвонити на гарячу лінію 3700 і пояснити ситуацію, дуже вам поможе, якщо у вас вийшло взяти чек.
Leave a Comment