Мобільні оператори Vodafone, Lifecell, “Київстар” запустили унікальну можливість доя своїх абонентів. У зв’язку з війною багато користувачів можуть відчувати стрес, страх та інші негативні емоції. Тому, оператори надали користувачам можливість отримати психологічну допомогу на спеціальній лінії підтримки. Вона є повністю анонімною, безкоштовною та працює цілодобово.
Щоб отримати допомогу потрібно набрати короткий номер 2345* для абонентів Vodafone та Lifecell;
+38 (067) 752 23 45 для абонентів Київстар. На іншому кінці слухавки вам буде надана кваліфікована допомога від психологом з багаторічним досвідом практики. Оператори вказали найчастіші причини звернень громадян:
- хвороба близької людини;
- фізично ви здорові, але почуваєтеся погано;
- бажання позбавитися будь-якої залежності, але самі не можете;
- самотність та почуття тривоги;
- проблеми у відносинах із близькою людиною;
- спалахи гніву, за які потім соромно.
Звичайно, що ви можете звернутись з іншими проблемами, які змушують вас нервувати та турбуватися. Перевага в тому, що все є анонімним, а звернутись ви можете в будь-який час доби. Розмова може тривати до 1 години. Цього часу має вистачити на те, щоби вислухати проблему та провести ефективно розмову.
Leave a Comment