Абоненти Київстар залишилися без зв’язку та інтернету

Мобільні оператори роблять все для того, аби їх абоненти завжди залишались на зв’язку у такі складні часи. Проте, абоненти мобільного оператора «Київстар» залишились без зв’язку. Оператор пояснив, що це опіязанотз закриттям раніше популярних послуг.

На жаль, абоненти більше не зможуть скористатись послугою фіксованого зв’язку умовах тарифних планів Основний, Інтернет, Інтернет VAS та Інтернет/Зона 1. Ці послуги будуть скасовані з 1 вересня 2022 року. Клієнтам було запропоновано сучасні тарифні плани. Наприклад, абоненти зможуть підключити домашній інтернет від Київстар, мобільний зв’язок від оператора, послуга “Київстар ТБ” з колекцією фільмів/серіалів/телеканалів. Детальну інформацію абоненти зможуть отримати за номер 0800301013 або на офіційному сайті оператора.

Юридичні особи зможуть підключити послугу фіксованого зв’язку для бізнесу. Для цього потрібно зателефонувати за номером 0800300000. Більш детальну інформацію та можливості абоненти зможуть переглянути у мобільному додатку «Мій Київстар».

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.