Нещодавно Лей Цзюнь повідомив, що Xiaomi 12S Ultra не буде відправлений на тестування в лабораторію DxOMark, що викликало бурхливі обговорення. Згодом у DxOMark заявили про покупку Xiaomi 12S Ultra для тестування. Останнім часом DxOMark втратив довіру в очах багатьох виробників та споживачів. Все частіше стали з’являтися відгуки про необ’єктивність та продажність DxOMark. У зв’язку з цим генеральний директор DxOMark Фредерік Гішар особисто записав відео, щоб відповісти на запитання багатьох користувачів мережі.
Насамперед він сказав: «У DxOMark працюють понад 100 інженерів, які багаторазово тестують камери смартфонів, звук, екрани та акумулятори у 16 лабораторіях відповідно до 5 наукових тестів, кожен з яких супроводжується об’єктивним тестуванням та аналізом результатів тестів».
Що стосується загального сумніву щодо оцінок DxOMark, він відповів, що бізнес-модель DxOMark полягає у продажу лабораторних та технічних звітів, але ні бали, ні рейтинги не продаються. Бали – це верхівка айсберга, підсумок сотень годин оцінки якості та аналізу. Опублікована оцінка залежить від якості самого продукту.
Гішар також розповів, що лабораторія купує моделі, які виробники не відправляють на тестування. Але навіть якщо вони одержують пристрої, у майбутньому DxOMark купує комерційні версії для перевірки оцінок.
Leave a Comment