ПриватБанк заблокував зарплатні та пенсійні картки клієнтам

Нещодавно мережою прокотився грандіозний скандал: «ПриватБанк» відмовився обслуговувати пенсійну картку громадянина, що знаходиться в окупації. За словами постраждалого, йому було заблоковано картку та вхід до мобільного додатку «Приват24». Клієнт скаржиться, адже йому з тяжким зусиллям довелось телефонувати на службу підтримки. А йому відповіли, що зв’яжуться з ним протягом 5 днів, адже всі оператори були зайняті. За словами постраждалого, дуже тяжко сидіти на даху протягом 5 днів та ловити зв’язок. Потім клієнт вирішив відвідати

Мелітопольське відділення, де йому сказали спілкуватися онлайн із консультантом.

У ході розслідування виявилось, що картка була заблокована через проведення фінансового моніторингу. За словами банку, картку заблокували через переказ коштів від якогось шахрая. Хоча українець впевнений, що кошти йому ніхто нк переказував, а надходила лише заробітня платня за квітень місяць. Варто зазначити, що пільгам фінансового моніторингу банк вимагає від клієнта пояснення, а в цьому випадку ніхто пояснень не вимагав. Йому лише порадили звернутись до поліції. Хоча, якщо логічно поміркувати: яким чином тут прив’язана поліція? Більше банк нічого не відповів. Парадокс в тому, що постраждалому громадяну 70 років, і можливості виїхати з окупованої території в нього немає.

«Чому не можна прояснити цю ситуацію у відділеннях, які працюють на цій території? Тим більше, що це якась помилка. Як отримати мені випуск із рухом коштів за 6 місяців? Я вважаю, що це можливо зробити в працюючих відділеннях, натомість мене кидають туди-сюди, без конкретних пояснень», – додав він.

«Банк змушений обмежити співпрацю з вами. І водночас рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами. Рекомендуємо вам звернутися до них. Отримати офіційну відповідь від банку щодо даної ситуації ви можете, подавши запит на адресу вхідної кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна», – йдеться у повідомленні.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.