Клієнти ПриватБанку тепер можуть дзвонити з мобільного застосунку Приват24

Окрім підвищення курсу валют, «ПриватБанк» може робити дійсно корисні речі. Річ у тім, що у мобільному додатку  «Приват24» клієнтів стали доступні дзвінки. Вони будуть доступними тоді, коли клієнти не мають змоги додзвонитися до контакт-центру по мобільному телефону. Тепер це можна зробити за допомогою мобільного додатку Приват24 та Інтернету.

Для того, аби затестити функцію вам необхідно оновити «Приват24». Дзвінки будуть повністю безкоштовними та захищені логіном та паролем. Здійснювати дзвінки можна за наявності Wi-Fi або мобільного інтернету. Послуга стане в нагоді тим, хто не має нашого стільникового зв’язоку. Саме таким чином клієнти будуть на зв’язку з банком за будь-яких умов. У банку наголосили, що ця технологія розроблялась понад двох років.

Зателефонувати в ПриватБанк із Приват24 можна, увійшовши у додаток зі своїм логіном та паролем. Потім потрібно перейти в “Профіль клієнта”, вибрати вкладку “Служба підтримки” та вибрати “Дзвінок через Приват24” (або “Дзвінок на підтримку” для Android). Сервіс зараз працює у тестовому режимі.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.