“ПриватБанк” пояснив, чому не треба боятися перевірок фінансового моніторинг

Клієнти «ПриватБанку» серйозно занепокоїлися стосовно фінансового моніторингу та перевірок. Фінансова установа пояснила у чому річ та розвіяла сумніви та страхи. Банк також додав, що більше 99% платежів та переказів клієнтів банку не вимагають додаткових заходів фінмоніторингу та відповідно не вимагають додаткового підтвердження від клієнта.

Банк має сучасну та автоматизовану систему, яка зводить до мінімуму звернення до клієнтів, а самостійно виявляє операції, які можуть становити ризик. Навіть якщо транзакція клієнта перевищуватиме 500 тисяч гривень на місяць, то банк намагатиметься своїми силами знайти джерело доходу, інформація про яке вже може бути у банку. Якщо інформація стосовно рівня доходу та обсягом операцій по рахунках буде різною, то банк буде звертатись задля пояснень. Взагалі «ПриватБанк» не дуже використовує практику обмежувальних дій, а робить все виключно в межах законодавства і за відсутності інших шляхів з’ясування питання. Пояснювальний документ клієнт може подати як і онлайн, так і у відділеннях банку.

“ПриватБанк з повагою ставиться до свого положення лідеру банківського ринку і як компанія, що належить державі, вважає за можливо працювати виключно в рамках правового поля, нормативних документів регулятора. Банк впроваджує найкращі світової практики в багатьох аспектах роботи та спрямований на ти. покращення клієнтського досвіду”.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.