Банк звинуватили у недоступності послуг для деяких українців. Клієнт monobank звинуватив фінустанову в обмані – описана в рекламі самостійна активація картки виявилася недоступною у додатку для деяких українців. Про це чоловік написав у розділі “Відгуки” на порталі Мінфін.
“Обман із самого початку. Купив у novus картку, яку нібито можна самостійно активувати вдома. Так от зібравши всі мої дані наприкінці з відеозв’язку сказали, що потрібні ще документи, що коду та паспорта старого зразка не достатньо! Але ж у додатку спеціальний розділ для активації зі старим паспортом та про додаткові документи ніде не зазначено. Даремно витрачені кошти та час!”, – повідомив він.
У monobank на скаргу клієнта відповіли досить коротко, зазначивши, що іноді потрібний додатковий документ.
“Розуміємо, що ситуація неприємна. Справді, в деяких випадках при реєстрації може знадобитися додатковий документ для проходження відеоідентифікації”, – відповіли в monobank.
Leave a Comment