У ПриватБанку відповіли на скарги клієнтів, що почастішали, про те, що їх карти блокують безпідставно і вони не можуть розпоряджатися власними коштами. к зазначив прес-секретар ПриватБанку Олег Серга, блокування пов’язані з незаконними чи підозрілими транзакціями.
“ПриватБанк є державною установою, тому ті чи інші дії проводяться виключно в рамках закону. Просто так карти ніхто не блокує. Причиною можуть бути незаконні транзакції. Якщо банк це зауважує, то рахунки можуть бути заблоковані до з’ясування обставин”, – пояснив він.
Також у ПриватБанку зазначили, що банки є суб’єктами первинного моніторингу та виявляють правильність транзакцій.
Серга додав, що через воєнний стан перевірки почали проводитися більш ретельно, щоб допомогти державі уникнути фінансування тероризму та ворожих агентів.
“З початку війни ми заблокували чимало карток. Проте, не завжди власники картки винні, адже шахраї можуть користуватися ними без відома власників. Це їм вдається через перевипуск SIM-карток. Тому радимо зареєструвати мобільний номер, щоб не стати жертвою шахраїв”, – додав він.
Leave a Comment