У клієнтів ПриватБанку дві проблеми: масове блокування карток та нові правила кредитування

Останнім часом на сайті Мінфіну збільшилася кількість негативних коментарів про ПриватБанк та інші фінансові установи України. Зокрема, клієнти скаржаться, що банки масово блокують рахунки, при цьому комусь відновлюють картку майже відразу, а іншим на це йде більше місяця. ПриватБанк має пояснення. В установі кажуть, що почастішали випадки шахрайства, коли аферисти крадуть номер телефону або просто перевипускають сім-карту окремої людини та намагаються отримати доступ до Приват24. У разі рахунок негайно блокують.

Подібні схеми справді мають місце

І справді, останнім часом почастішали випадки, коли не лише у людей крадуть смартфони, а й просто шляхом певних маніпуляцій, крадуть номер телефону, якимось чином перевипустивши чужу мобільну картку. У зв’язку з цим, процедура відновлення номера тепер ускладнилася. Крім коду підтвердження, клієнту дзвонить оператор і ставить різні запитання.

Що стосується блокування банківської короткі, то якщо гроші шахраї не вкрали, рахунок буде відновлено швидше. Якщо ж кошти втрачені, вестиметься розслідування і це вже триваліший процес. У будь-якому разі, просто так, рахунки не блокують. Також картку можуть заблокувати за підозрілі транзакції. Наприклад, надто великі суми переказів, зняття або відразу кілька транзакцій поспіль протягом короткого періоду часу.

З 1 червня ПриватБанк змінює умови повернення кредитів

Кредитні канікули закінчилися, проте деякі пільгові умови ПриватБанк залишив. Зокрема, ті, хто своєчасно погашає щомісячний платіж, можуть і надалі користуватися нижчою відсотковою ставкою, а саме 1,7%. Ті, хто не має можливості виплачувати кошти після надання необхідних даних про себе, зможуть перейти на індивідуальні умови обслуговування. Тепер нові правила діють до кінця літа.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.