Є не так багато причин, чому банк може заблокувати ваш рахунок, але останнім часом скарги від клієнтів значно збільшилося.
Здебільшого пишуть вони на сайті Мінфіну, де розповідають про свої ситуації та що їм відповідають у банку.
Негативний коментар про ПриватБанку залишила і українка, яка мешкає на непідконтрольній території. Банк без попередження заблокував усі рахунки, на яких були лише власні гроші клієнтки. Побачила жінка це в мобільному додатку, але нічого вдіяти не може, і повернути кошти теж.
У банку сказали звернутися до найближчого відділення, але це неможливо
Жінка каже, що на гарячій лінії банку їй порадили звернутися до найближчого відділення, принести всі необхідні документи та написати заяву на переказ коштів на рахунки іншого банку. Але, як заявляє потерпіла, це неможливо, адже її місто під контролем РФ і виїхати з нього не може. Працюючих відділень Привату, звісно, доступності немає. Жінка у відчаї і не знає, що робити.
У банку кажуть, що керуються чинним законодавством
У банку вже відреагували на скаргу та заявили, що керуються виключно чинним законодавством та вимогами Національного банку України. Що це означає, не дуже зрозуміло, і які були підстави для того, щоб розірвати договір із клієнтом, теж. Додали лише, що обслуговування цієї клієнтки у банку обмежене.
Це не поодинокий випадок і дедалі більше українців, які на непідконтрольній території залишаються без активних рахунків. Відтак нещодавно картку заблокували мешканці Мелітополя. Жінка поскаржилася, що банк їй відповів, ніби про власника картки (тобто про неї) з’явилася неприємна інформація. Яка саме, відповіді не надійшло.
«Сьогодні заблокували мої усі рахунки, на гарячій лінії 3700 так і не повідомили, на якій підставі сказали, що зв’яжуться і що проводиться якась перевірка. І це голд клуб ПриватБанку! Зарплатна картка!” – повідомляє ще один мешканець непідконтрольного Україні міста.
Leave a Comment