Клієнти скаржилися на проблеми з авторизацією. У понеділок, 16 травня, клієнти ПриватБанку знову повідомили про проблеми з авторизацією Приват24. У соцмережі на офіційній сторінці банку почали з’являтися відповідні коментарі.
“Здрастуйте, підкажіть, будь ласка, чому я не можу увійти до свого Приват24?”,
“Що з додатком не працює?”
“Чому я знову не можу зайти в програму?”
“А що знову? Чому програма не працює?”.
Як розповіли клієнти банку, при спробі входу в Приват24 почало з’являтись повідомлення “Помилка виконання операції. Будь ласка, повторіть операцію пізніше”.
У банку на скарги відповіли, підтвердивши, що є тимчасові проблеми із додатком.
“Фахівці працюють над усуненням збою, протягом години полагодимо. Дякуємо за розуміння”, – сказано в повідомленні.
Пізніше у банку повідомили, що повноцінну роботу сервісу відновлено.
Leave a Comment