Ощадбанк розповів що робити, якщо ви не отримали пенсію вчасно

З початку війни пенсії та інші соціальні виплати виплачуються досить сумлінно. Затримки відбуваються лише у непідконтрольних регіонах або там, де продовжуються активні бойові дії. Йдеться про затримки тих виплат, які люди звикли отримувати у відділеннях Укрпошти, або за допомогою листоноші.

В результаті десятки, а то й сотні тисяч пенсіонерів залишилися без доходу. Їхні пенсії нараховуються, але люди не можуть отримати їх. Влада вигадала вихід із цієї ситуації. Гроші перераховуватимуться на рахунки Ощадбанку, де вони зберігатимуться, доки людина не переїде у відносно безпечне місце та не дістанеться найближчого працюючого відділення.

Гроші накопичуватимуться на спеціальних рахунках

Усі, хто має картку Ощадбанку, зможуть одразу отримувати виплати на неї. При цьому не потрібно писати жодних заяв, все відбуватиметься автоматично. Тим, хто не має жодного рахунку, видаватимуть гроші на касі Ощадбанку після пред’явлення особою паспорта та ідентифікаційного коду. Гроші можна отримати у будь-якому відділенні у будь-якому регіоні України.

Раніше заявляли, що гроші можна забрати протягом трьох місяців, тепер жодних термінів не називають:

кошти зберігатимуться стільки, скільки потрібно,
люди зможуть їх забрати, як тільки дістануться безпечних регіонів.
Укрпошта пропонує переадресацію виплат

Якщо ж ви вже переїхали з непідконтрольної території, або з місцевості, де точаться важкі бої, ви можете «перевести» свою пенсію на відділення Укрпошти за новим місцем проживання.

Для цього випливає:

заповнити відповідну анкету,
вказати свої дані,
вказати адресу старого відділення.
Для людей, яким важко пересуватися, можна переадресувати кошти додому. Тоді їх приноситиме листоноша за вашою новою адресою проживання.

Всю інформацію можна дізнатися зателефонувавши за гарячою лінією Укрпошти: 0-800-300-545.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.