Клієнтка ПриватБанку звинуватила державний банк у крадіжці державних виплат. У банку на звинувачення відповіли.
“На жаль, війна змусила кинути все і поїхати. Оформила в ПриватБанку картку для виплат на допомогу ВПО та зіткнулася з повним зняттям цієї допомоги на погашення заборгованості за кредитом. Нарахували 4000 грн., зняли одразу 50%. Консультант банку запевняв, що все законно і війна не причина не платити! Ноооо! Наступного дня банк знову зняв 50% з залишку на карті. Знову консультант сказав, що банк так вирішив і він має рацію!”, – повідомила українка.
Також вона поставила питання керівництву ПриватБанку, як прожити людині, яка більше не має вдома на 1000 гривень без їжі, ліків та одягу.
“Ви ж бачите, що це за гроші і чому людина їх отримала! Люди у всьому світі допомагають нашій країні, а ви СВОЇ і так з людьми. Скрізь у війну скасували обов’язкові платежі, жирафи та пені, але тільки не у вас. Якщо чесно. , аж соромно, що ви є в нашій країні. Ганьба”, – обурилася клієнтка.
У ПриватБанку на відгук відповіли, зазначивши, що скарга вже на розгляді фахівців банку.
“Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією і окремо вибачаємося, що після звернення на підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з оператором, який припустився помилки для покращення якості обслуговування.
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців, за результатами якого вам зателефонує наш співробітник”, – повідомили у Приваті.
Leave a Comment