Київстар пояснив, що робити при втраті інтернету і зв’язку

У компанії розповіли, як користуватись національним роумінгом. Мобільний оператор Київстар роз’яснив, що робити, якщо телефон втратив мережу мобільного оператора та перезавантаження не допомагає. Як повідомляє прес-служба компанії, за потреби абоненти можуть підключитися до мережі іншого мобільного оператора або спробувати перепідключитися до свого. Для того, щоб підключитися до мережі іншого оператора потрібно:

  • Вимкнути автовибір мережі. У гаджетах з ОС Android – Настойки, Мобільна мережа (або Виключення), Оператор. iOS – Параметри, Мобільні дані, Вибір мережі.
  • Знайти та вибрати доступну мережу – Київстар, Vodafone або lifecell
  • Якщо зареєструватися не вдалося, спробувати знову або вибрати мережу іншого оператора.
  • Перевірити можливість вихідного дзвінка та СМС.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.