45 днів клієнти стикалися з певними труднощами у роботі сервісів банку. Приватбанк розповів, чому протягом останніх 45 днів клієнти банку стикалися з труднощами в роботі сервісів. Як пояснили в прес-службі банку, раніше пояснити причину ПриватБанку не міг з міркувань безпеки.
“45 днів ми працювали над міграцією наших ІТ-систем з фізичного центру зберігання даних у хмару, щоб не залежати від наявності комп’ютерного обладнання в умовах війни. Тепер основні програми банку – у хмарних сховищах у Європі. Це один із наймасштабніших проектів в історії банку , і ми його успішно завершили”, – йдеться у повідомленні.
Так, у ПриватБанку зазначили, що за 45 днів їм вдалося безпечно розмістити та запустити у роботу з хмарного середовища всі важливі програми. Також було перенесено 3500 серверів, а до хмарного сховища перенесено понад 4 петабайти клієнтських даних та транзакцій. Крім того, перенесено понад 270 важливих програм. Як зазначили в банку, над перенесенням даних працювало понад 460 айтішників та підрядників.
“Ми дуже пишаємось нашою ІТ командою, яка зробила титанічну роботу. За 6 тижнів вони реалізували обсяг робіт, який у “нормальному” проектному циклі займає не менше 1,5 років. Справжні герої фінансового фронту!”, – повідомили у ПриватБанку.
Leave a Comment