ПриватБанк змінив свою назву

«ПриватБанк» у зв’язку з кампанією Міністерства цифрової трансформації України змінив свою назву на «Сміливість». Приклад унаслідували такі популярні компанії як ОККО, «Нова пошта» та Rozetka.

Деталі

Започаткувала даний приклад Rozetka. Зміна назви є частиною кампанії «Сміливість». Дана кампанія було розроблена агенцією Banda ращом з КМУ, Мінцифрою, Мінкультурою та Офісом президента. Нововведення передбачають перейнятися рис захисників України, а саме сміливість.

Одразу після Rozetka, поштовий оператор «Нова пошта» змінив назву бренду на офіційному веб-ресурсі, комунікаційних каналах, фірмовому мобільному додатку та інших на інших каналах комунікації.

Частиною «Сміливості» стала фінансова установа Ощадбанк, взуттєвий рітейлер INTERTOP, мережа автозаправних станцій WOG та інші українські бізнеси.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.