«ПриватБанк» у зв’язку з кампанією Міністерства цифрової трансформації України змінив свою назву на «Сміливість». Приклад унаслідували такі популярні компанії як ОККО, «Нова пошта» та Rozetka.
Деталі
Започаткувала даний приклад Rozetka. Зміна назви є частиною кампанії «Сміливість». Дана кампанія було розроблена агенцією Banda ращом з КМУ, Мінцифрою, Мінкультурою та Офісом президента. Нововведення передбачають перейнятися рис захисників України, а саме сміливість.
Одразу після Rozetka, поштовий оператор «Нова пошта» змінив назву бренду на офіційному веб-ресурсі, комунікаційних каналах, фірмовому мобільному додатку та інших на інших каналах комунікації.
Частиною «Сміливості» стала фінансова установа Ощадбанк, взуттєвий рітейлер INTERTOP, мережа автозаправних станцій WOG та інші українські бізнеси.
Leave a Comment