Клієнти повідомляють про проблеми в роботі банкоматів, терміналів та програми Приват24. У ПриватБанку виникла аварійна ситуація з каналами зв’язку, через що 23 квітня клієнти вже зіткнулися із затримками у роботі сервісів банку. Як повідомили у прес-службі установи, можуть виникати збої у роботі мережі банкоматів та при оплаті картками покупок через торгові термінали. Клієнти банку вже повідомляють, що переказати кошти у додатку “Приват24” неможливо. Також у системі не вдається поповнити мобільний рахунок. Крім цього, банкомати ПриватБанку не видають готівку.
У банку зазначили, що вже знають про проблему та займаються її вирішенням.
“На каналах зв’язку стався збій. Тому можливі перебої та затримки у роботі сервісів банку, зокрема Приват24, мережі банкоматів та оплатами картками через торгові термінали.
Наші спеціалісти вже працюють над якнайшвидшим відновленням стабільної роботи!
Вибачаємося за незручності та дякуємо за розуміння!”, – повідомили у ПриватБанку.
Leave a Comment