Клієнт Нової пошти поскаржився на роботу відділу компенсацій компанії – жодна з двох посилок не приїхала в безпеку. Про це він повідомив на своїй сторінці у Фейсбук. Так, за словами клієнта компанії, претензії та заяви він оформив ще 10 днів тому, проте виплати відшкодування так і не отримав.
“Маю 2 посилки, першу пошкодили, інша приїхала без лісів, які були включені у вартість доставки. Претензії та заяви оформлені вже понад 10 днів тому, виплати відшкодування немає”, – розповів він.
При цьому чоловіків наголосив, що спробував дізнатися, у чому проблема на гарячій лінії та оператор розповів йому, що виплата всіх компенсацій буде лише після закінчення у країні воєнного стану.
“Давайте тоді я забиратиму свої посилки і обіцяю оплатити їхню доставку після закінчення військового стану?”, – заявив він.
У Новій пошті оперативно відреагували на скаргу клієнта, попросивши надати всі деталі, щоб докладно розібратися у проблемі.
При цьому видання “Технофан” уточнило у компанії цю інформацію. Так, у Новій пошті підтвердили, що виплата компенсацій справді проводитиметься лише після війни. Таким чином, подавати скарги до відділу компенсацій можна будь-якої миті, їх розглянуть і у разі схвального рішення виплатять вам гроші після закінчення воєнного стану.
Leave a Comment