В мережі почала поширюватись інформація, де користувачі, які зараз перебувають закордоном скаржаться на те, що їх картки «ПриватБанку» було заблоковано. І це незважаючи на те, що банк обіцяв стабільну роботу банківських карток закордоном.
Деталі
У результаті технічних помилок громадяни не мають можливість зняти з рахунку кошти та інстувати. Втім, чекати довго не довелось: на «ПриватБанк» полетіли скарги.
Клієнтка Тетяна, мати двох малолітніх дітей, отримую соціальні виплати на дітей. Саме на ці кошти в неї були наміри жити. Проте, банк заблокував її картку. За словами жінки, їй довелось два дні спілкуватись з ненайприємнішими працівниками банку.
Чекати відповідь від фінансової установи довго не довелось:
Конкретної відповіді щодо “підозрілих операцій” так і не прозвучало.
Leave a Comment