Що робити, якщо немає мережі: Розповідаємо, як переключитися на іншого оператора на телефоні

Київстар, Lifecell та Vodafone-UA запустили національний роумінг на території всієї України. Він дозволить бути на зв’язку там, де зникла мережа деяких операторів. Це дуже актуально в населених пунктах, де йдуть бойові дії. Пояснюємо, що робити, якщо немає зв’язку на телефоні.

Що таке національний роумінг та чим він допоможе, якщо немає зв’язку на телефоні?
Національний роумінг – ініціатива Київстар, Lifecell та Vodafone-UA та держави, яка дозволяє змінити мобільну мережу абсолютно безкоштовно. У випадку, якщо зв’язок, яким ви користуєтеся недоступний або погано працює у вашому місті, можна перепідключитися на іншого оператора мобільного зв’язку.

Де працює національний роумінг?
Насамперед національний роумінг запустили у Донецькій, Луганській, Харківській, Миколаївській, Херсонській, Сумській та Запорізькій областях. Наразі ця послуга доступна на території всієї України.

Які можливості надає національний роумінг?
При перепідключенні на іншого оператора є всі можливості в рамках вашого тарифного пакета.

Національний роумінг дає можливість:

використовувати 2G/3G інтернет, але оператори попереджають, що при перепідключенні оператора швидкість передачі може бути знижена до 512 Кбіт/с;

здійснювати дзвінки всередині мережі та на номери інших мобільних операторів, надсилати повідомлення та дзвонити на міські номери;

дзвонити на короткі номери, у тому числі екстрених служб.

На телефоні немає мережі: що робити?
Відключаємо автовибір мережі. На Android це можна зробити через меню “Налаштування”, а IOS – “Параметри”

Підключення національного роумінгу на Android Установки ➩ Мобільна мережа ➩Мобільна передача даних ➩Оператор

Як підключити національний роумінг на Android?
Підключення національного роумінгу до IOS: Параметри ➩ Стільникові дані ➩ Вибір мережі.

Варто зазначити, що до національного роумінгу приєдналися три великі оператори мобільного зв’язку в Україні: Київстар, Vodafone, Lifecell. Із них і варто обирати альтернативну мережу. На цьому етапі може з’являтися повідомлення про те, що підключення неможливо, але варто проігнорувати такі повідомлення та встановити підключення.

Дзвонимо і відправляємо SMS для того, щоб перевірити, чи працює національний роумінг.

У зв’язку з тим, що оператори щодня працюють над відновленням обладнання, раз на добу перевіряйте доступність свого оператора.

Міняти оператора можна неодноразово та на безоплатній основі. Тарифний план до якого ви підключені під час перепідключення зберігається.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.