Клієнти поскаржилися на непрацюючі термінали, банкомати та Ощад 24/7. 15 лютого у роботі Ощадбанку стався масштабний збій. Клієнти зіткнулися з проблемами в роботі банкоматів, терміналів самообслуговування, POS-терміналів та мобільного додатку Ощад 24/7. Крім того, недоступні були й електронні послуги банку. Про це повідомляє Мінфін, посилаючись на відгуки клієнтів банку, які вони залишили на порталі. Клієнти Ощадбанку повідомляють, що не можуть сплатити за покупки, користуватися додатком або навіть зняти свої гроші в банкоматах.
У банку ситуацію прокоментували, повідомивши про тимчасові технічні проблеми
“Вибачаємося за незручності. Вже працюємо над відновленням роботи”», – написала прес-служба банку.
Портал Мінфін звернувся за коментарем до Ощабданку. У банку повідомили, що проводиться підключення нових сервісів та перевірка системи.
Leave a Comment