Що робити, якщо телефон Xiaomi втрачено або вкрадено

У житті може статися будь-яка і одна з проблем, пов’язаних зі смартфоном, це його втрата або крадіжка. І те й інше вкрай неприємний сценарій, але давайте розглянемо питання, що ж робити у разі, якщо у вас трапилася дана неприємність, адже це не тільки фінансові втрати, оскільки потрібно буде купувати новий телефон та можлива втрата фото/відео, а й можлива. крадіжка вашої особи».

Давайте розберемося, що ж необхідно зробити, якщо ви не знайшли поряд із собою свій смартфон! Насамперед потрібно зробити просту, але вкрай важливу річ – не панікувати! І для початку просто набрати ваш номер, раптом ви випадково упустили смартфон у сусідньому кабінеті або просто він загубився під купою паперів на вашому столі.

І якщо гудки йдуть, але його не чути, смартфон виявився вимкненим (а злодії намагаються відразу вимкнути його), не знайшли в тих місцях проживання, в яких він завжди знаходився, планомірно приступаємо до того, щоб:

1. Перевіряємо місцезнаходження подій за допомогою сервісів для пошуку пристрою та блокуємо пристрій. Де він світився востаннє або світиться досі через Xiaomi Cloud – i.mi.com та Google. За допомогою цих сервісів ставимо телефон у режим втрати, при цьому блокується доступ до пристрою, а на екрані висвічується номер родича або колеги та текст повідомлення, який ви вкажете.

2. Блокуємо SIM-карту. Дзвонимо оператору зв’язку, пояснюємо ситуацію, блокуємо номер телефону. Не переживайте, номер можна буде відновити, прийшовши з паспортом до оператора, але блокування номера дозволить убезпечити себе від проведення тих чи інших транзакцій та списання коштів, якщо номер прив’язаний у банках.

3. Попереджаємо близьких. Друзям і родичам можуть надходити шахрайські дзвінки з вашого номера (його можуть підмінити або копіювати) або з будь-якого іншого від вашого імені з проханням переказати кошти, оскільки ви потрапили у важку життєву ситуацію. Щоб уникнути цього, попереджаємо, що смартфон втрачено.

4. Відв’язуємо карти та попереджаємо банк. Через Google видаляємо всі банківські картки, прив’язані до google pay, телефонуємо в банк, повідомляємо про втрату смартфона.

5. Звертаємось до поліції. Повідомляємо про крадіжку, інформуємо про номер телефону, оператора зв’язку, IMEI, особливі прикмети, передбачувані місця та іншу істотну інформацію.

6. Відновлюємо SIM-карту. Звертаємось з паспортом до свого оператора стільникового зв’язку для відновлення SIM-карти після блокування. Вам без проблем видадуть нову.

7. Змінюємо паролі доступу. Не забудьте змінити всі паролі від пошти, банків, Steam і головне від доступу до держпослуги. Насправді вже були випадки, коли зі стороннім доступом на держпослуги шахраї могли замінити особистість і набрати кредитів.

8. Відновіть дані. У випадку, якщо на втраченому пристрої було увімкнено сервіс резервного копіювання, скористаємося ним для відновлення всіх даних. Іноді дані, що зберігаються в смартфоні набагато важливіше, ніж вартість самого пристрою!

Ось і основні дії, які можливі при втраті/крадіжці телефону.
Друзі, якщо ви згадаєте ще якісь дії, які не були враховані в темі, пишіть у коментарі)

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.