У четвер, 3 лютого, у роботі мобільного оператора Kyivstar виник масштабний збій – українці масово скаржаться на неможливість дзвінків. Так, при спробі зателефонувати, люди чують повідомлення про те, що на їхньому подружжю недостатньо коштів, хоча гроші там є. При цьому поповнити баланс у Приват24 також не виходить, тому що у відповідь повідомляють, що стався збій. Крім того, недоступні функції перевірки рахунку за номерами *110# та *111#, а також не працює мобільна програма – користувачі не можуть зв’язатися з оператором. А ось у контрактних абонентів дзвінок проходить нормально, і зв’язок є.
Зокрема, про неможливість здійснювати дзвінки поскаржилися мешканці Дніпра, Запоріжжя, Полтави та інших міст України. До того ж, українці скаржаться, що проблеми зі зв’язком спостерігаються вже кілька днів. Зокрема, не працює сайт Kyivstar – він не відкривається. При цьому деякі абоненти повідомили, що вони зняли гроші з рахунків незрозуміло куди, а перевірити його стан, як і зайти в особистий кабінет, вони не можуть.
На збій у роботі відреагували і Київстар, запевнивши, що фахівці працюють над вирішенням проблеми і вибачилися за тимчасові незручності.
“Шановні абоненти сьогодні у частини клієнтів передплати могли спостерігатися тимчасові складності при дзвінках на інші номери в мережі Київстар і 466. Ми вибачаємося за виникнення тимчасових складнощів. Ми доклали всіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити сервіс”, – зазначили в компанії.
Крім того, у Київтар заявили, що сервіс дзвінків на інші номери мережі компанії почав працювати знову приблизно з 10:30 ранку. На додачу до цього абонентам пообіцяли компенсацію за завдані незручності.
“Приблизно з 10.30 ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі Київстар знову працює. Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіткнулися з такими труднощами. Вони нараховуватимуться автоматично. На ваші запитання ми відповідатимемо в особистих повідомленнях спільноти Київстар у соціальних мережах по черзі. Приносимо свої вибачення за очікування. Ми обов’язково відповімо кожному”, – йдеться у повідомленні.
Leave a Comment